یادداشت های یه بنده خدا

لطفا وقتتان را با خواندن این وبلاگ تلف نکنید!
مشخصات بلاگ

هو الناظر

"چمران می‌گفت که ارزش انسان و شخصیت انسان به ناگفتنی‌هایش است. با تمام این حرف‌ها، گاهی اوقات انسان دوست دارد درد دل کند. دوست دارد با کسی از ته قلب حدیث نفس کند! و گاهی انسان دوست دارد سیر گریه کند؛ اما قساوت قلب امانش نمی‌دهد ..."
بخشی از کتاب حرمان حور
دست نوشته شهید احمدرضا احدی

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹ ق.ظ

اجازه خدا

هو الحکیم

بعضی وقت‌ها حس می کنم که خدا برای گرفتن بعضی نعمت ها از آدم اجازه می‌گیرد.
انگار مرتب به دلت سر می‌زند و از تو می‌پرسد اگر فلان نعمت را بگیرم می‌توانی ...؟ و هر بار تو جواب نه می‌دهی اما خدا باز می‌پرسد و می‌پرسد و می‌پرسد ...
آن قدر می‌پرسد تا جوابت بله باشد. همین بله پایان یکی از امتحان‌های خداست یعنی امتحان داشتن آن نعمت و آغاز امتحان دیگری که فقدان آن نعمت است.
شنیدم خدا قبل شهادت اول از شهید بله را می‌گیرد.
الان انگار همان شرایط پیش آمده ولی نمی‌خواهم بله را بگویم. هرچند وقتی به خواستگاری خدا بله می‌گویی از قشنگ‌ترین لحظه‌هاست؛ اما ... اما می خواهم بگویم خدایا من هنوز نمی توانم ...

۹۳/۰۲/۱۸
یه بنده خدا

تقدیر

اجازه خدا

نظرات  (۲)

سلام...
چقدر قشنگ بود تعبیر خواستگاری...

یاد این حدیث قدسی افتادم:
من طلبنی، وجدنی
من وجدنی احبنی
من احبنی عشقنی
من عشقنی عشقته
من عشقته قتلته
 قتلته ، فانا دیته!

لینک شدید :)
پاسخ:
سلام

ممنون از اینکه وقت گذاشتید.
خیلی لطف کردید.

شما هم لینک شدید.
سلام. وبلاگتون خیلی قالب زیبایی داره. امیدوارم به همین زیبایی که شروع کردید ادامه اش بدید
پاسخ:
سلام. متشکرم. امیدوارم همین طور که شما می گویید باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی