یادداشت های یه بنده خدا

لطفا وقتتان را با خواندن این وبلاگ تلف نکنید!
مشخصات بلاگ

هو الناظر

"چمران می‌گفت که ارزش انسان و شخصیت انسان به ناگفتنی‌هایش است. با تمام این حرف‌ها، گاهی اوقات انسان دوست دارد درد دل کند. دوست دارد با کسی از ته قلب حدیث نفس کند! و گاهی انسان دوست دارد سیر گریه کند؛ اما قساوت قلب امانش نمی‌دهد ..."
بخشی از کتاب حرمان حور
دست نوشته شهید احمدرضا احدی

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۲۶ ب.ظ

گفت و گوی امام رضا (ع) با یکی از یاران ایشان

گفتگوی امام هشتم با یکی از یاران


- آقا جان ! مرا در دعاهایتان فراموش نکنید.
- خیال می کنی فراموشت می‌کنم؟
- نه.
- از کجا می‌دانی؟
- آخر شما همیشه شیعیانتان را دعا می‌کنید. من هم یکی از آنها هستم.
- غیر از این چیز دیگری هم هست.
- نه آقای من چه چیزی؟
- هر وقت خواستی ببینی چقدر یاد تو هستم، ببین تو چقدر یاد منی و من در منظرت چگونه‌ام.

گفتگوی امام رضا (ع) و یکی از یارانشان

اصول کافی جلد 4 صفحه 469

۹۳/۰۶/۱۵
یه بنده خدا

حدیث

امام رضا (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی