یادداشت های یه بنده خدا

لطفا وقتتان را با خواندن این وبلاگ تلف نکنید!
مشخصات بلاگ

هو الناظر

"چمران می‌گفت که ارزش انسان و شخصیت انسان به ناگفتنی‌هایش است. با تمام این حرف‌ها، گاهی اوقات انسان دوست دارد درد دل کند. دوست دارد با کسی از ته قلب حدیث نفس کند! و گاهی انسان دوست دارد سیر گریه کند؛ اما قساوت قلب امانش نمی‌دهد ..."
بخشی از کتاب حرمان حور
دست نوشته شهید احمدرضا احدی

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۷ ب.ظ

در انتظار هلالش

پرنده و هلال ماه

ای ماه پشت خمیده
چراغ خانه ی من می شوی؟
بر دل ویرانه ی من می تابی؟
در این دل تاریک
کورسوی ماهتاب هم غنیمت است
...

دلم از غفلت سیاهِ سیاه شده است
انگار اشتباه فهمیده
برای پیشواز محرم دل باید سفید باشد
باید نورانی باشد
اما می دانم
مولای مهربان محرم
حتی دل سیاه من را هم می پذیرد
و با جاری اشک آن را می شوید
و با اندوه کربلایش صیقل می دهد
خدا را چه دیدی
شاید ...
شاید دلم به رنگ چشم های یعقوب گشت
و آنگاه خانه قلبم به حضور یوسف زهرا نورانی شد
...
محرم
درهای دلم را به روی حضورت گشوده ام
"کرم نما و فرود آی که خانه، خانه توست"

۹۳/۰۷/۲۲
یه بنده خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی