یادداشت های یه بنده خدا

لطفا وقتتان را با خواندن این وبلاگ تلف نکنید!
مشخصات بلاگ

هو الناظر

"چمران می‌گفت که ارزش انسان و شخصیت انسان به ناگفتنی‌هایش است. با تمام این حرف‌ها، گاهی اوقات انسان دوست دارد درد دل کند. دوست دارد با کسی از ته قلب حدیث نفس کند! و گاهی انسان دوست دارد سیر گریه کند؛ اما قساوت قلب امانش نمی‌دهد ..."
بخشی از کتاب حرمان حور
دست نوشته شهید احمدرضا احدی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ق.ظ

برای همدردی با دانش‌آموزان پاکستانی

گل پرپر
بسم الله

بعضی وقت ها آدم دوست دارد از درد داد بزند. کاش می شد جوری داد زد که همه عالم بشنوند. این دانش‌آموزهای بی‌گناه پاکستانی چرا باید کشته بشوند.
سناریو کاملا مشخص است. چند روز مانده به وفات به پیامبر(ص) یک گروه افراطی مثلا مسلمان بیشتر از 130 نفر از دانش آموزان یک مدرسه را می کشند و تعداد زیادی از آنها را زخمی می‌کنند. سخنگوی طالبان مسئولیت این حمله را به عهده می‌گیرد. اسم این سخنگو چیست؟ "محمد خراسانی"... "محمد" که نام مبارک پیامبر است. "خراسانی" هم که معرف همه هست. شخصی که قبل از ظهور قیام می کند و به هنگام ظهور به امام زمان (عج) می پیوندد.
کاملا مشخص است که می‌خواهند دین محمد(ص) یعنی دین اسلام را خراب کنند. چقدر بی وجدان و بی عقل و شعور هستند که با کشتن بی‌گناهان می‌خواهند اسلام را خراب کنند. چقدر نامردند.
آخر این دانش‌آموزان بی‌گناه چرا باید کشته بشوند. آمریکایی‌های نامرد! شما با اسلام مشکل دارید چرا این بچه‌های بیچاره را به کشتن می‌دهید. خیلی نامردید... خیلی...
مطمئنم که همین خون‌ها گردنتان را می‌گیرد و نابود می‌شوید.

برادران و خواهران پاکستانی ما را در غم خود شریک بدانند...
۰ نظر ۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۷
یه بنده خدا